Misja

Logo to nie tylko znak graficzny, to esencja mojej pracy jako coacha.

Jego minimalizm oddaje wartości związane z intuicją, prostotą i skupieniem. Brak zbędnych detali podkreśla profesjonalizm i uważność, którą oferuję w relacji z klientem. Czerń i biel tworzą wyraźny kontrast, co symbolizuje równowagę między intuicją, a analitycznym myśleniem.

Kluczowym elementem znaku są litery „K” i „C”.
K” – jak „Kamila”, jak konkretność i kreatywność.
C” – jak „Cyganek”, jak cel i coaching.

Połączenie liter w formie okręgu nawiązuje do holistycznej pracy z klientem. Okrąg symbolizuje całość, harmonię, ciągłość i nieskończoność, co odzwierciedla moje podejście do pracy z emocjami i przestrzenią. Nawiązuje również do obiektywu aparatu, ponieważ w swojej pracy sięgam po fotografię, jako narzędzie wspierające eksplorację emocji oraz wewnętrznych zasobów. Podział okręgu w formie, która przypomina półotwarte skrzydło ilustruje moją zdolność do „otwierania” nowych perspektyw. Mały punkt w centralnej części logo odzwierciedla skupienie, a kolor miodowy wprowadza świeżość i ciepło. Symbolizuje porządek oraz jasność umysłu.